Je bestelling

Hoe wordt je bestelling afgehandeld?

Algemeen

Je bestelling komt binnen in onze winkel en wordt vandaar z.s.m. afgehandeld.
Wij verzorgen de levering en de facturering. Zo nodig nemen wij contact met je op over levertijd en bezorging, en ook als je vragen hebt kun je het beste met ons contact opnemen. Ook als wij een product niet op voorraad hebben nemen wij contact op over de levertijd of eventueel een alternatief.

Als je via iDEAL of creditcard betaalt ontvangt Antoon de Jong tegelijk met jouw opdracht ook de bevestiging dat de betaling heeft plaatsgevonden.
In alle andere gevallen regel je ook de betaling drect met Antoon de Jong.

Deelleveringen

Wanneer je bestelling niet in één zending kan worden geleverd dan geldt voor alle leveringen dezelfde, door jou gekozen verzend- en betaalwijze.

De eventuele verzendkosten worden steeds bij de eerste levering berekend.
Naleveringen worden (indien je in de order voor bezorgen gekozen hebt) altijd zonder extra verzendkosten te berekenen aan je afgeleverd.

Facturering

Indien je vooruit hebt betaald (via iDEAL) of de zending bij afhalen betaalt, krijg je de factuur direct bij de aflevering van je artikelen.

Indien (bij vooruitbetaling of betalen bij afhalen) de aflevering van je bestelling over meerdere zendingen gespreid is, ontvang je steeds bij elke zending een deelfactuur die betrekking heeft op de in die zending geleverde goederen.